Integrasjoner til nettbutikker

Integrasjoner forenkler arbeidsdagen og minimerer manuelle handlinger mellom systemer. Integrasjoner gjør deg kort fortalt rigget for vekst. Vil du vokse? Kontakt oss.

Integrasjoner krever et godt forarbeid

Integrasjoner involverer ofte flere enn to parter og gjerne forskjellige teknologier som skal kommunisere med hverandre. Derfor er det viktig å velge en leverandør som klarer å holde oversikt over alle involverte parter og som sørger for at kundens forventninger til integrasjonen blir innfridd.

Tegning av integrasjonsprosess

Prosessen med integrasjoner

Driv Digital har faste og gode rutiner på hvordan integrasjonsprosesser skal utføres. Vi tar ofte en ledende rolle hvor vi sørger for at kunden får en full oversikt over hvem som skal gjøre hva, hvilke kostnader som eventuelt tilkommer fra andre leverandører og hvor mye tid de kan forvente å bruke selv internt.

1721172

5 grunner til hvorfor du bør ha raskere nettbutikk

En rask nettbutikk har mange fordeler, her har vi listet opp ..

Les artikkel
raskesider-illustrasjon31-1024x760-1

Stor suksess med raskesider.no

I desember i fjor lanserte vi Raskesider.no, en tjeneste som ..

Les artikkel
Soma.no nettside vist på en laptop på et kjøkkenbord

Soma.no

Les artikkel

Hva skal integreres?

Driv har levert mange integrasjoner med ERP, Lager, Regnskap, betaling- og forsendelsesløsninger, og vi vet hva som skal til for at disse skal fungerer problemfritt for våre kunder.

Firmalogoer for integrasjoner

Drift og ansvar av integrasjonene

Driftsbehovet varierer og det er ikke unormalt at integrasjoner driftes flere forskjellige steder.

Det er viktig å definere hvem som har ansvaret for hvilke deler og hvilke kostnader som påløper. Gode avtaler og klare definerte ansvarsområder er standard hos Driv.

Hva slags integrasjoner starter man med?

Vi anbefaler våre kunder å starte med integrasjoner knyttet til ordre, ettersom antall ordre vil øke i takt med omsetningen og dermed vil også arbeidsmengden øke. God integrasjon med økonomisystemet forenkler regnskapsførerens jobb, og sparer deg for store regnskapsutgifter etterhvert som butikken og ordreantallet vokser.

Integrasjon med lager og fraktløsning forenkler jobben med å sende ordrene, og gjør deg i stand til å håndtere vekst i ordreantall.

Første steg til en enklere hverdag med nettbutikken er å ta kontakt med oss.

Drivkraft

Vi er opptatt av å utvikle kundene og overføre vår kompetanse.

Les om hvorfor vi deler vår kompetanse